Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Μην τολμήσετε !


·      Της  ΕΥΓΕΝΙΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

·        Να μου στείλετε ραβασάκια αγάπης και στοργής στην διεύθυνση του σπιτιού μου ή στο ηλεκτρονικό μου γραμματοκιβώτιο

·        Να με επισκεφτείτε σπίτι ή στο χώρο της εργασίας μου για να με παρακαλέσετε να σας ψηφίσω

·        Να μου πουλήσετε μαθήματα πατριωτισμού εσείς που δεν ξέρετε από πού κρατεί η σκούφια σας και πόσο οι πρόγονοι σας ήταν δοσίλογοι ,με κουκούλα ή με κοστούμι στην γερμανο-κρατούμενη Ελλάδα. Εγώ τουλάχιστον μπορώ ,ανά πάσα ώρα και στιγμή να αποδείξω τις θυσίες και τις αναπηρίες των δικών μου στον αγώνα της απελευθέρωσης της Ελλάδας

·        Να με διακόψετε τις στιγμές χαλάρωσης, που ακόμα έχω  στην  διάθεσή μου, πριν να γυρίσω στον αγώνα της καθημερινότητας μου. Δεν έχετε το δικαίωμα να μου στερείται την μουσική και την ψυχαγωγία με τα ανούσια προεκλογικά σας παραμύθια.

·        Να μου χαλάσετε το γλέντι που κάνω με τους φίλους μου στην ταβέρνα της γειτονιάς μου ή στο παραλιακό καφενείο που πήγα να χαρώ τις ελεύθερες μου ώρες για να πουλήσετε  την εικόνα του φίλου που νοιάζεται για τον λαό

·        Να θεωρήσετε a priori, τον εαυτό σας, αξιόπιστο και το πλέον κατάλληλο άτομο να με ενημερώσει για το χάλι της χώρας μου.

·        Να  μου πουλήσετε το προσωπείο του πλέον κατάλληλου να κυβερνήσει αυτό τον τόπο επειδή πάθατε επιλεκτική αμνησία και ξεχνάτε ότι τα τελευταία 30 χρόνια κυβερνήσατε εναλλάξ την χώρα και την καταντήσατε έτσι

·        Να με πληροφορήσετε ,δήθεν εμπιστευτικά ,για το ποιος φταίει για αυτό και να βγάλτε τον εαυτό σας έξω από τον λογαριασμό. Ας προσέχατε με ποιους βαδίσατε ,με ποιόν βάλατε υποψηφιότητα και ποια θα είναι η γραμμή πλεύσεως του κόμματος σας