Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Λοβέρδος:Πάλι απειλές για διακοπή της συνταγογράφησης για τον ΕΟΠΥΥ σε μη συμβαλλόμενους γιατρούς


Από σημερινή συνέντευξη (κλικ ΕΔΩ)
ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Έχουνε έρθει διάφορα μηνύματα κύριε Λοβέρδο όση ώρα μιλάμε, για την άρνηση γιατρών να μπουν στον ΕΟΠΥΥ. Και υπάρχουν διάφορα παραδείγματα, ότι ας πούμε στον Κορυδαλλό, στο Κερατσίνι υπάρχει ένας ΩΡΛ μόνο και τα λοιπά.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Εδώ υπάρχει δίκιο.
ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Για πείτε μας.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Κοιτάξτε, επειδή έχουμε δώσει το δικαίωμα στους γιατρούς, είναι δεν είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ, να συνταγογραφούν ηλεκτρονικά, πολλοί σου λένε γιατί να μπω, γιατί να πάω να συμβληθώ, κάθομαι απέξω κάνω ιδιωτική συνταγογράφηση και παίρνω και από τον ασθενή μου τα λεφτά στο χέρι. Γιατί να συνταγογραφώ για τον ΕΟΠΥΥ και να μου τα δίνει αυτός δύο μήνες μετά, γιατί τόσο είναι τώρα, από δύο χρόνια που πλήρωνε ο ΟΠΑΔ τους γιατρούς, εμείς τώρα, σήμερα και μέχρι την Μεγάλη Τετάρτη, πληρώνουμε τις επισκέψεις Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου στους συμβεβλημένους γιατρούς.
Σου λέει γιατί να περιμένω εγώ δύο μήνες, άσε να μου τα δώσει στο χέρι ο ασφαλισμένος και δεν τα γράφω.
Εμείς τώρα έχουμε ξεκινήσει να καταγράψουμε στην Ελλάδα, πού υπάρχουν ελλείψεις σε διάφορες ειδικότητες. 
Και έχουμε δύο μέτρα. Δεν ξέρω τι από τα δύο θα ακολουθήσουμε. 
Θα εισηγηθώ στον διάδοχό μου αυτό το θέμα, γιατί δεν θα έχω προλάβει να το κάνω εγώ. Ή στην περιοχή εκεί θα κόψουμε τελείως την ηλεκτρονική συνταγογράφηση για τους γιατρούς, ή θα συμβάλλεσαι με τον ΕΟΠΥΥ, ή δεν συνταγογραφείς για τον ΕΟΠΥΥ και μένεις απέξω, ή θα κόψουμε τελείως την δυνατότητα συνταγογράφησης για τον ΕΟΠΥΥ και την ηλεκτρονική από τους γιατρούς της ειδικότητας που εκφράζουν απροθυμία. Και θα τους πούμε κύριοι ωραία, μείνετε απ’ έξω και όποιος συμβάλλεται με τον ΕΟΠΥΥ, συνταγογραφεί για τον ΕΟΠΥΥ, οπότε έτσι θα το τελειώσουμε το θέμα. Γιατί δώσαμε για καλό κάτι που θέλανε χρόνια οι γιατροί. Δώσαμε για καλό σε αυτούς, με προϋπόθεση ότι έχουν έναν υπολογιστή, να μπαίνουν στα θέματα στην συνταγογράφησης για τον ΕΟΠΥΥ, χωρίς να είναι συμβεβλημένοι, και αυτό σε κάποιες περιοχές μας κόστισε να μην έρχονται γιατροί ορισμένων ειδικοτήτων, αφού σε λέει μένοντας απ’ έξω έχω και στο χέρι τα λεφτά και θα τους συνταγογραφώ με συνταγές που θα γίνονται δεκτές από τον ΕΟΠΥΥ. Πήγαμε να κάνουμε ένα καλό, κάναμε ένα καλό και το πληρώνουμε σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές της χώρας.