Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ως εδώ! Να μη συνηθίσουμε το θάνατο! Δεν θα μας πεθάνει ο καπιταλισμός!


Σοκ στην Πλατεία Συντάγματος στις 9 το πρωί. 

Ένας άνδρας 77 ετών, συνταξιούχος φαρμακοποιός, έβγαλε πιστόλι, στα σκαλάκια που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά της πλατείας, και αυτοπυροβολήθηκε.
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, ο άνδρας πριν αυτοκτονήσει, είπε :

"Δε θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου".

Από την ιστοσελίδα enikos.gr

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι την ώρα που το άψυχο σώμα του άνδρα μεταφερόταν στο ασθενοφόρο, ο συγκεντρωμένος κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κόρη του αυτόχειρα εργάζεται σε γραφείο βουλευτή.
Ο 77χρονος, πριν αυτοκτονήσει, άφησε σημείωμα, στο οποίο εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την πράξη.

Διαβάστε τι γράφει το σημείωμα που άφησε ο 77χρονος λίγο πριν αυτοπυροβοληθεί
"Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου. Δεν μπορώ να βρω άλλο τρόπο αντίδρασης, εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για  να επιβιώσω και γίνω βάρος στο παιδί μου."

Το παρακάτω αναρτήθηκε από πολίτη στο διαδίκτυο:

"Το κάλεσμα ήταν ο πυροβολισμός ενός απόμαχου της ζωής που ενώ θα έπρεπε να απολαμβάνει τη γαλήνη των ημερών που του απέμειναν ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΕ από αφεντικά και κράτος να δώσει τέλος στη ζωή του. 
Δεν ήταν ένας "άλλος" άνθρωπος, ήταν η δική μας εικόνα στο μέλλον που μας ετοιμάζουν.
Το κάλεσμα δόθηκε. 

Δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς, εγώ θα είμαι εκεί μετά τη δουλειά με ένα κόκκινο λουλούδι στον τόπο που χύθηκε του ΑΙΜΑ ΜΟΥ και τη γροθιά υψωμένη ενάντια στους Δ Ο Λ Ο Φ Ο Ν Ο Υ Σ "


ΩΣ ΕΔΩ !!!

ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ  ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ!

ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ!

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

Συγκέντρωση το απόγευμα στις 6μμ στο Σύνταγμα !