Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Καυτός μήνας ο Γενάρης!!!


Δεν το λέω εγώ ..

Ο Λοβέρδος το λέει:ΚΛΙΚ ΕΔΩ


Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Δεκάδες ερωτήματα κ. Υπουργέ για την κακή κατάσταση της  υγείας έχω. Πρέπει να κάνουμε μια ξεχωριστή συνέντευξη γι’ αυτά. Διότι σήμερα δε σας ρώτησα καθόλου γι’ αυτά. Έχω δεκάδες ερωτήματα για τα νοσοκομεία, για τις ελλείψεις, για τους γιατρούς του ΟΠΑΔ που ζητούν χρήματα για απλή συνταγογράφηση, για τα φαρμακεία, γίνεται ένας πραγματικός χαμός από ερωτήματα.
Θα σας παρακαλέσω να ορίσετε μια από τις επόμενες μέρες για να μιλήσετε γι’ αυτά εάν γίνεται και πριν από τα Χριστούγεννα.
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Αποδέχομαι. Σας προλέγω ότι ο Ιανουάριος θα είναι πολύ καυτός μήνας για την υγεία.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Το εύχομαι, να είναι θετικά καυτός.
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Θα είναι καυτός.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Διότι πολλοί λένε ότι ο λόγος που δε θέλετε συγκεντρώσεις ενόψει της μάχης για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ είναι διότι ούτε ο κ. Βενιζέλος ούτε εσείς ούτε άλλος υποψήφιος, ούτε  ο κ. Χρυσοχοΐδης, μπορείτε να βγείτε έξω στον κόσμο με αυτά που έχει κάνει η κυβέρνησή σας πριν.
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Η υγεία είναι καυτό θέμα, εγώ δίνω όλο μου τον εαυτό, θέλω να μιλήσουμε, αν μου κάνετε αυτή την τιμή θα είστε ο μοναδικός, δεν συζητά κανείς για την υγεία παρά μόνο αν πεθάνει κανένας άνθρωπος. Ο Γενάρης θα είναι καυτός μήνας από κινητοποιήσεις και από θέματα της υγείας, από μειώσεις ποσοστών κέρδους...


Εμ τούτη η προφητεία:
"Το 2013 όλες οι δομές του κοινωνικού κράτους τίθενται υπό αμφισβήτηση στην ολότητά τους, ως προς τη διατήρησή τους στην ολότητά τους εννοώ”

Δεν ξέρω αν πιάνετε το νόημα των λέξεων ...στην ολότητά τους .

Πάμε για κατάρρευση!


Καυτό μήνα θέλει ο Άντριου;
Καυτό θα έχει!
Φωτιά! 

Για πάμε λοιπόν φίλοι και φίλες, συνάδελφοι και συναδέλφισσες.
Μέτωπο πανυγειονομικό –παλλαϊκό για να ξεμπερδεύουμε με το άλλο  μαύρο μέτωπο, πριν μας ξεμπερδέψουν.
Ξεσηκωμός!!!