Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Θέματα απλής λογικής!

Από σημερινή  συνέντευξη  του υπουργού Υγείας ΚΛΙΚ ΕΔΩ


ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Μου δίνετε πάσα για την επόμενη ερώτηση και από ότι βλέπω από τον χρόνο θα είναι η τελευταία. Κάνατε αυτά που κάνατε εις βάρος της υγείας και της ποιότητας κύριε Υπουργέ. αφήστε με να μιλήσω όπως σας μίλησε ένας φίλος σας, επί των ημερών σας ή θα έπρεπε να κάνουμε περικοπές το δέχομαι, έπρεπε να πάνε 11 γιατροί φυλακή γιατί κλέβαν. Ο απλός έλληνας πολίτης όταν έρθει στο δημόσιο νοσοκομείο ή στην πρωτοβάθμια χάνει την αξιοπρέπεια του. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να λέμε όχι χριστέ μου μην μπλέξω μην πάω στο νοσοκομείο, γιατί κύριε Υπουργέ το απαραίτητο και το άλφα στην ποιότητα ζωής που είναι η υγεία να έχει φτάσει σε αυτόν το πάτο της καθημερινότητας για τον πολίτη, γιατί να ταλαιπωρούμαστε τόσο πολύ και να πληρώνουμε και τόσα πολλά λεφτά; γιατί κύριε Υπουργέ;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Υπάρχουν 3 λόγοι γι’ αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην Υγεία.
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Πρώτα απ’ όλα δεν υπερβάλλω έτσι έχουν τα πράγματα.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Καταρχάς έχουμε 30% παραπάνω ασθενείς στην Υγεία από τον ιδιωτικό τομέα, φεύγουν από εκεί και . . .
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Αφού δεν έχουν λεφτά, βέβαια.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Γιατί δεν έχουν λεφτά, έχουμε ταυτοχρόνως 20-25% λιγότερα λεφτά. Έχουμε 30% παραπάνω ασθενείς με λιγότερα λεφτά και παράλληλα έχουμε πάρα πολλές υποδομές αν σας δείξω τον υγειονομικό χάρτη όπως μας τον έφερε η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας που μας τον τελείωσε επιτέλους μετά από κάποια χρόνια, αν σας τον δείξω δεν θα το πιστεύετε πόσες υποδομές έχουμε.
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Κύριε Υπουργέ, στον συνταξιούχο στον άνεργο ή τον δημόσιο υπάλληλο τι του λέτε; Σε αυτόν που θα κάτσει στην ουρά στα εξωτερικά ιατρεία που πονάει το παιδί του, θα πεθάνουμε.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Ακούστε, ακούστε. Εμένα όταν μου ανάθεσαν την Υγεία δεν μου την ανέθεσαν για να εκμεταλλευτώ τα λάφυρα του πελατειακού κράτους και να χτίζω άχρηστα νοσοκομεία εδώ και εκεί. Ξέρετε ότι το νοσοκομείο του Πύργου που πλημμύρησε για να μην γίνει 3 χιλιόμετρα μακρύτερα, άρα κοντύτερα στην Αμαλιάδα, έγινε σε τόπο συγκέντρωσης των όμβριων υδάτων;
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Πιάστε αυτόν που το έκανε, στείλτε τον φυλακή.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Αυτά είναι από την δεκαετία του 1990 λάθη και παθογένειες που είχαν να κάνουν με την πελατειακή Ελλάδα. Εμένα δεν μου είπαν να κάνω τέτοια. Εμένα μου είπαν: «πήγαινε εκεί και μάζεψέ τα»

 Συμπέρασμα  κατά Λοβέρδο
Πολλοί οι ασθενείς, πολύ λιγότερα τα λεφτά , άρα αφού δεν έχω λεφτά ( αφού  τα δίνω στο κεφάλαιο με τη μορφή "κινήτρων επενδύσεων",  αλλά  και στους τοκογλύφους-δανειστές  και τραπεζίτες),  κλείνω υποδομές  υπηρεσιών παροχής υγείας (δηλαδή νοσοκομεία) που τις θεωρώ  πολλές και... ησυχάζω.

Τώρα το πώς θα πάψει έτσι η ταλαιπωρία των ασθενών..

Είναι ζήτημα τελικά...λογικής!

Αν δεν έχουν  νοσοκομεία να πηγαίνουν  , δεν θα πηγαίνουν..

 άρα δεν θα ταλαιπωρηθούν!