Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

ΠΕΡΙ «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ» ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ


Από την επιτροπή Πρέβεζας της περιφερειακής κίνησης
"ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ"

«Κορίτσια έρχεται ο στόλος». Η γνωστή ατάκα των νταβατζήδων της Τρούμπας όταν έφτανε ο αμερικάνικος στόλος στον Πειραιά πέρασε από το μυαλό μας όταν διαβάσαμε την ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Πρέβεζας ότι η ένωση Ελλήνων εφοπλιστών προσφέρει τρόφιμα σε άπορες οικογένειες της Πρέβεζας μέσω της εκκλησίας.

Μπορεί ο εργαζόμενος λαός μας να δυστυχεί, να του στερούν κάθε δικαίωμα και ελευθερία, να τον καταπιέζουν με ατελείωτους φόρους και να τον μετατρέπουν σε δούλο των εργοδοτών, αλλά όλα αυτά αποφέρουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Κάποιοι κερδίζουν και ανάμεσα σε αυτούς είναι οι έλληνες εφοπλιστές, τα χαϊδεμένα των ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ-ΚΟΥΒΕΛΗ-ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ κατά την τελευταία συζήτηση στη βουλή για το φορολογικό νομοσχέδιο.
Αυτοί που απολαμβάνουν τις δεκάδες φοροαπαλλαγές, που δεν πλήττονται από τα Μνημόνια, δεν καταβάλλουν κανένα χαράτσι. Αντίθετα, με πρόσχημα τη διατήρηση των πλοίων τους στην ελληνική σημαία απαιτούν και νέες φοροελαφρύνσεις, πιο φθηνά πληρώματα, εργασιακές σχέσεις γαλέρας.
Είναι αυτοί που κάνουν ότι θέλουν στην Ε.Ε. και διαμορφώνουν σύμφωνα με τα συμφέροντα τους τη νομοθεσία και την πολιτική της.
Αυτοί που κερδίζουν σε κάθε πόλεμο. Από τα λιμάνια της Λιβύης ξεκινούσαν τα ελληνικά τάνκερ προς όλες τις κατευθύνσεις την ώρα της ιμπεριαλιστικής επέμβασης, ελληνικά πλοία μετάφεραν τους ξένους εργάτες που αποχωρούσαν κάτω από τις σφαίρες, αυτοί ανέλαβαν τη μεταφορά των προμηθειών στους εμπόλεμους και συμμετέχουν στην «ανοικοδόμηση» της κατεστραμμένης χώρας.
Για αυτούς μίλαγε κυρίως ο πρώην ΑΓΕΕΘΑ Αντιπτέραρχος Γιάγκος, στη σύνοδο των συναδέλφων του στο Κατάρ, τονίζοντας την ελληνική συμμετοχή στην ιμπεριαλιστική επέμβαση, ζητώντας συμβόλαια και συμφωνίες για τους έλληνες εφοπλιστές και επιχειρηματίες. Βεβαίως, ο λαός μας πλήρωνε 1 εκατομμύριο ευρώ τη μέρα, τους 4μήνες της επίθεσης!
Για να προστατευτούν τα δικά τους συμφέροντα στέλνονται μεταξύ άλλων οι στόλοι των ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ και ΝΑΤΟ στη Σομαλία. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καλύτερης δράσης του ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ αποφασίστηκε η αγορά ή ενοικίαση ιπτάμενων τάνκερ που κρίνονται απαραίτητα σε αποστολές όπως της Σομαλίας, στην οποία συμφώνησε ο ΥΕΘΑ Π. Παναγιωτόπουλος, κρατώντας το όμως κρυφό από το λαό μας.
Και φυσικά επειδή οι Έλληνες εφοπλιστές μυρίζονται το κέρδος έτρεξαν να αγοράσουν από τα μεγαλύτερα τρυπάνια στον κόσμο, για να δηλώσουν παρόν στα όποια σχέδια εκμετάλλευσης των ενεργειακών κοιτασμάτων της Ανατολικής Μεσογείου. Τώρα όλοι πιέζουν για την ΑΟΖ, εντείνουν τον ανταγωνισμό με την Τουρκία, απαιτούν αγορές όπλων, ένταση της στρατιωτικής συνεργασίας με το κράτος Τρομοκράτη Ισραήλ.
Με την στήριξη λοιπόν του κράτους έφτασαν οι Έλληνες εφοπλιστές να παίζουν αυτό το ρόλο την παγκόσμια ναυτιλία. Πάντα οι ελληνικές κυβερνήσεις και οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν και είναι συστατικό κομμάτι των σχεδίων κερδοφορίας των εφοπλιστών. Η εμπλοκή τους στην πολιτική παρασκηνιακά, μέσω των ομάδων και των ΜΜΕ που ελέγχουν, των χρηματοδοτήσεων κομμάτων και των πολιτικών τους στελεχών, τους έκανε σημαντικούς παράγοντες του συστήματος διαφθοράς και διαπλοκής. Μεγάλα έργα, ενέργεια, αγορά γης, διαπλοκή, ξέπλυμα μαύρου χρήματος από το real estate είναι βασικά στοιχεία της επιχειρηματικής τους παρουσίας.

Ας δούμε τώρα τα κατορθώματα τους που πληρώνει ο λαός μας.

14 Έλληνες εφοπλιστές στο παγκόσμιο Top 100!

Στο Top 100 τη Lloyd's List με τους επιχειρηματίες που πρωταγωνίστησαν το 2012 στη ναυτιλία, με τις κινήσεις που έκαναν και τις επενδύσεις τους, βρίσκονται 14 Έλληνες πλοιοκτήτες και στελέχη της ναυτιλίας.
Στην πρώτα 5άδα είναι οι Γιάννης Αγγελικούσης και Γιώργος Οικονόμου και ακολουθούν Aγγελική Φράγκου (18), Πήτερ Λιβανός (26), Γιώργος Προκοπίου (28),Βίκτωρας Ρέστης (56), Κωσταντίνος Κωνσταντακόπουλος (60), Συμεών Παληός (63),Νίκος Τσάκος (72), Θεόδωρος Βενιάμης (75) ως πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Κώστας Γραμμένος (81) καθηγητής στο Cass Business School του Λονδίνου, Δημήτρης Μελισσανίδης (82), Ευάγγελος Μαρινάκης (84) και Πήτερ Γεωργιόπουλος (90).
Ο ελληνικός εφοπλισμός έχει επενδύσει μέσα στο 2012 κεφάλαια ύψους 3,8 δισ. δολαρίων για τη αγορά πλοίων. Οι ελληνικές εταιρείες απέκτησαν 217 πλοία επωφελούμενες από τις μεγάλες ευκαιρίες που εμφανίζονται στη ναυτιλία εξαιτίας της πτώσης στις αξίες των πλοίων.
Στην αγορά των ναυπηγήσεων, οι Έλληνες εμφανίζονται να έχουν προχωρήσει σε 97 νέες παραγγελίες πλοίων με αξία επενδυμένου κεφαλαίου να πλησιάζει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια, από 142 συνολικές παραγγελίες και αξία επενδυμένου κεφαλαίου, παγκοσμίως που ξεπερνά τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια τους πρώτους εννιά μήνες του 2011 .Οι Κινέζοι εμφανίζουν πιο έντονη διάθεση στις ναυπηγήσεις από τους Έλληνες, με 125 συνολικές νέες παραγγελίες πλοίων από 244 τη περσινή χρονιά, κατέχοντας 23,5% του συνολικού αριθμού των παραγγελιών και οι Έλληνες 13,5%.

ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. 
ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.




Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ πολιτών δήμου Πρέβεζας και περιφέρειας Ηπείρου για τις κινητοποιήσεις ενάντια στο"εργο" έκτρωμα του "Λιμενικού Καταφυγίου" του Παντοκράτορα.


ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ «ΕΡΓΟ» ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΟΥ «ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟΥ» ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ. 

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΤΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.


Πρεβεζάνες, οι

ως ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ πολιτών δήμου Πρέβεζας και περιφέρειας Ηπείρου πιστεύουμε ότι τα επιχειρήματα και τα συμπεράσματα της επιτροπής αγώνα κατά του Λιμενικού καταφυγίου στον Παντοκράτορα αποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα ακόμη έργο το οποίο γίνεται με κριτήριο την ανταγωνιστικότητα. 

Η λειτουργία του στα πλαίσια της αγοράς δρομολογεί άλλη μια επιχειρηματική δραστηριότητα σε βάρος του περιβάλλοντος και των κατοίκων όχι μόνο της περιοχής αλλά και όλης της Πρέβεζας.

Η τριμερής οικονομική χούντα συγκυβέρνησης-Ε.Ε-ΔΝΤ επιβάλλει μέσω των Δήμων και της Περιφέρειας, την πλήρη υποταγή των κάθε είδους «αναπτυξιακών» σχεδιασμών στις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς μέσα από τα «κοινοτικά κονδύλια» επιβάλλονται τα κριτήρια, οι προτεραιότητες και οι επιλογές του ντόπιου, εθνικού και υπερεθνικού καπιταλιστικού σχεδιασμού (π.χ. η επιλεξιμότητα των έργων μέσω ΠΕΠ, ΕΣΠΑ κτλ, όπως το καταφύγιο του Παντοκράτορα) και όχι οι ανάγκες κατοίκων και εργαζομένων. 

Κριτήριο τους είναι  λογική της «ανταγωνιστικής» και «ανταποδοτικής» πόλης ή περιφέρειας, που οδηγεί  στην αύξηση των περιφερειακών αντιθέσεων. Πρόκειται για μια πολιτική που συμβαδίζει απόλυτα με τη γενικότερη πολιτική της φτώχειας και της εξαθλίωσης που μας έχουν επιβάλλει για να ξεπεράσουν τη κρίση τους.

Προχωράνε, λοιπόν, σε ένα έργο που ανοίγει δρόμους για την παραπέρα εκμετάλλευση του λιμανιού της Πρέβεζας με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, παίζοντας ταυτόχρονα αρνητικό ρόλο στη μάχη για την προστασία του Αμβρακικού.

Ως δημοτική και περιφερειακή κίνηση καταγγέλλουμε  τις προηγούμενες νομαρχιακές και δημοτικές διοικήσεις (ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ), τη σημερινή περιφερειακή διοίκηση (ΝΔ-ΛΑΟΣ) που αποφάσισαν και προχώρησαν το έργο, αλλά και τη σημερινή δημοτική αρχή (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) που «αργεί» να πάρει  θέση, δημιουργώντας κλίμα τετελεσμένων.

Τα πράγματα είναι απλά γιατί λεφτά τελικά υπάρχουν (βλέποντας τους προϋπολογισμούς των έργων).Υπάρχουν, όμως, μόνο για την αναπαραγωγή της επιχειρηματικής διαδικασίας σε βάρος της εργασίας και του περιβάλλοντος

Οι Παντοκρατορίτες να αποφασίσουν τι παρέμβαση χρειάζονται για τους λίγους αλιείς τους. 

Το λιμάνι της πόλης να χρηματοδοτηθεί ως αποκλειστικά δημόσια περιουσία και οι επεμβάσεις (οι λεγόμενες αναπλάσεις) στις παραλίες να γίνουν χωρίς τσιμέντο, επιχειρηματικά συμφέροντα και με μοναδικό κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες για δωρεάν διασκέδαση και αναψυχή.

Στηρίζουμε το κίνημα ενάντια στο «έργο» έκτρωμα, ένα κίνημα το οποίο για να είναι αποτελεσματικό πρέπει να είναι:
  • ανατρεπτικό, ώστε να μην εγκλωβίζεται στις λογικές του «εφικτού» του «μικρότερου κακού» και της κοινοβουλευτικής εξαργύρωσης,  
  • συνολικό ενάντια στην τυραννία συγκυβέρνησης-Ε.Ε-ΔΝΤ,   
  • πολύμορφο, ώστε να αξιοποιεί και να συνθέτει όλες τις διαφορετικές πρακτικές ανάπτυξης των αγώνων και κυρίως  
  • αμεσοδημοκρατικό, ώστε να στηρίζεται στις συνελεύσεις, 
  • χωρίς τη λογική της ανάθεσης.

Η δημοτική κίνηση ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ πολιτών δήμου Πρέβεζας

Η περιφερειακή κίνηση  ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΉΠΕΙΡΟ 
 

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Η ΑΡιστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο για τη γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗ

Είναι πολύ σημαντική η απόφαση του Σαββάτου να σταματήσει πολιτικά και αγωνιστικά o διαγωνισμός  για τη ΔΩΔΩΝΗ. Όμως δεν θα συμφωνήσουμε με την συγκρότηση εταιρίας λαϊκής βάσης.  Θεωρούμε δε  κάθε αλλαγή του κρατικοσυνεταιριστικού χαρακτήρα της εταιρίας σαν έμμεση ή έμμεση ιδιωτικοποίηση που θα προσφέρει τον κόπο και τον ίδρωτα των εργαζόμενων και των κτηνοτρόφων στο πιάτο των πολυεθνικών.
Όπως δεν έχουμε εμπιστοσύνη στους πολυεθνικούς συνεταιρισμούς, έτσι δεν έχουμε και εμπιστοσύνη στους τοπικούς επιχειρηματικούς αστέρες ή τις κρατικοδίαιτες γραφειοκρατικές ελίτ των ενώσεων. Πόσο μάλλον που κυκλοφορούν φήμες για συμπράξεις εξωτερικού και εσωτερικού με την βοήθεια πολιτικών παραγόντων.
 Η ΔΩΔΩΝΗ δεν είχε και δεν έχει κανένα λόγο να αλλάξει χαρακτήρα. Όλες αυτές τις δεκαετίες λειτουργούσε σχετικά επιτυχημένα και αυτό αναγνωρίζεται από όλους. Σήμερα δε σε συνεργασία με την ΣΒΕΚΗ και την ΖΩ-ΔΩ θα μπορούσε να παίξει ένα πραγματικά πρωτοπόρο ρόλο προσφέροντας φτηνά και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές. Με το δικό της δίκτυο διανομής που θα φτάνουν παντού τα προϊόντα της και δεν θα χαρίζονται σε ημέτερους 
Φυσικά κατανοούμε πως το ζήτημα ΔΩΔΩΝΗ δεν είναι ένα τοπικό πρόβλημα και σε αυτό δεν πρέπει να υπάρχει κανενός είδους αυταπάτη.  Συνδέεται αμεσότατα με τα μνημόνια και τις πολιτικές των κυβερνήσεων, της ΕΕ, του ΔΝΤ να διαλύσει τους εργαζόμενους και την φτωχομεσαία αγροτιά. Ξεπουλώντας τα πάντα σε τιμές εξευτελιστικές στις πολυεθνικές. Σε αυτή την συνειδητή πολιτική υπέρ των πολυεθνικών εντάσσεται και η διάλυση του ΕΛΟΓΑΚ, όπως και το ότι παρά τα πρόστιμα τα καρτέλ γάλακτος κάνουν ότι θέλουν.

Γενικός ξεσηκωμός για να σταματήσει ο διαγωνισμός- Καλούμε και συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια για μην γίνει ο διαγωνισμός, για να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση. Με αφετηρία την Πέμπτη 8 Μάρτη  11:πμ στο συλλαλητήριο έξω από την ΔΩΔΩΝΗ. Στηρίζουμε τον αποκλεισμό της ΕΓΝΑΤΙΑΣ και του κόμβου ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ από τις δυνάμεις της ΠΑΣΥ την Παρασκευή 9 Μάρτη  

Ιωάννινα 5/3/12

ΑΡιστερή Παρέμβαση στην Ήπειρο 






Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Γκραντ Σαράι: Οι θέσεις εργασίας έγιναν άδειες άνευ αποδοχών…. και που σαι ακόμη…..

Κάποτε- δεν πάνε πολλά χρονάκια- υπήρξε ένα μικρό, λειτουργικό ξενοδοχείο, ενταγμένο πλήρως στο αστικό και φυσικό οικοσύστημα. Που συν τις άλλοις ήταν μνημείο  νεώτερης πολιτιστικής κληρονομίας. Το ξενοδοχείο ήταν δημόσια- δημοτική περιουσία και βρίσκονταν εντός ενός δημόσιου- δημοτικού χώρου. Δεν λειτουργούσε βέβαια με τις καλύτερες των συνθηκών αλλά ήταν  μια βάση για μια λειτουργιά στα πλαίσια μια οικονομίας που θα βασίζεται στις εργατικές και λαϊκές ανάγκες- δικαιώματα. Όπως λόγου χάρη αποτελεί υψίστη ανάγκη στις μέρες μας   
Το ξενοδοχείο με το όνομα Ξενία- πάρα τους μαχητικούς αγώνες μιας δράκας συνειδητοποιημένων πολιτών που εδιώχθησαν επί μακρόν για την στάση τους- γκρεμίστηκε, ο χώρος ιδιωτικοποιήθηκε, η δημοτική περιούσια λεηλατήθηκε με βάναυσο τρόπο.
 Στην θέση του ανεγέρθηκε μια τεράστια κακογουστιά- λίγο μοντέρνο, λίγο παραδοσιακό, λίγο οθωμανικό- όχι και τόσο προσωπική  άποψη  τα περί αισθητικής- με το όνομα   «ΓΚΡΑΝΤ ΣΕΡΑΪ ΞΕΝΙΑ». 
Δηλαδή το μεγάλο σαράι, για να μη ξεχνάμε και την υπερεξουσιαστή οθωμανική παράδοση των πασάδων αρχόντων της πόλης μας…, σαν τους άρχοντες που ξεπούλησαν και ξεπουλούν τα πάντα σε αυτό το τόπο.  Α και το ΞΕΝΙΑ για να θυμίζει με ένα γκροτέσκο στυλ την συνέχεια που πέρασε επί των ερειπίων, των ματ και των τραμπούκων.
Όχι δεν μας έπιασε νοσταλγία και τα επαναφέρουμε  στην επιφάνεια. Αν και η μνήμη πάντα απελευθερώνει το παρελθόν και το εντάσσει σε ένα αγωνιστικό παρόν και μέλλον, ιδιαίτερα σήμερα που ο ιδιοκτήτης του  «ΓΚΡΑΝΤ ΣΕΡΑΪ ΞΕΝΙΑ» θα κτίσει ξενοδοχείο δίπλα στο κύμα της πολύπαθης Παμβώτιδας.
Σας ξαναθυμίζουμε την ιστορία των αγώνων του Ξενία γιατί έγινε γνωστό πως το μισό προσωπικό που εργάζεται βγήκε σε υποχρεωτικές άδειες άνευ ή και  με αποδοχές και θυμηθήκαμε τα επιχειρήματα για την μεγάλη επένδυση που θα δημιουργούσε 300 νέες θέσεις εργασίας.
Άραγε που είναι και τι έγιναν αυτές οι θέσεις εργασίας, υποχρεωτικές- δηλαδή τρομοκρατικές, για να τα λέμε με το όνομα τους τα πράγματα- άδειες άνευ η και με αποδοχές;; Ζητώντας, απαιτώντας παράλληλα ο ιδιοκτήτης του να μειωθεί το μίσθωμα γιατί έχει ζημιές; Το  τεράστιο μίσθωμα ήταν ένα άλλο επιχείρημα που θα έλυνε τα χέρια του χρεωμένου δήμου μας. Επιχειρήματα για γέλια και για κλάματα για να μην μας πιάσει κατάθλιψη εποχή που είναι. Σε αντίθεση με αυτό το εργασιακό, επιχειρηματικό και κοινωνικό μπάχαλο, οι θέσεις εργασίας στο Ξενία ήταν μόνιμες και σταθερές…
Να πια είναι η ανάπτυξη τους, η ανάπτυξη των πασάδων, των ρουφιάνων και των λαμόγιων που πάει παρέα με την ανάπτυξη των εγκληματιών επιχειρηματιών, των οικονομικών δολοφόνων, των μαφιόζων τραπεζιτών και χρηματιστών.. Ανάπτυξη που την πληρώσαμε και την πληρώνουμε σαν εργαζόμενοι πολύ ακριβά.
Τα επιχειρήματα για να γκρεμιστεί το Ξενία- όπως το περιμέναμε- εξέπεσαν μαζί με το σύστημα τους, με τεράστιο οικονομικό-οικολογικό-εργασιακό κόστος. Πρέπει άμεσα ο Δήμος να διεκδικήσει και να ξαναπάρει πίσω το χώρο του Κουραμπά και του Ξενία.
Ενώ ο  κύριος «Μεγάλο Σαράι» ας μην τολμήσει να σκεφτεί περικοπές μισθών και απολύσεις.., τότε δεν θα τον σώσει κανένας τραμπούκος με «νούμερο», ΜΑΤ, δήμαρχος,  ούτε καν ο κύριος «τίποτε», ο  οικόσιτος Αβραμόπουλος… Για αυτό το θέμα επισείουμε την προσοχή τόσο στην Δημαρχιακή Αρχή, στην επιθεώρηση εργασίας και στο ΕΚΙ.    
Όσο για το  «μεγάλο σαράι» μπορεί  άνετα να γκρεμιστεί και να γίνει ο χώρος πάρκο..ή να μείνει ένα κομμάτι του και να μεταμορφωθεί σε μουσείο αισθητικής κακογουστιάς για να μας θυμίζει την εποχή των νεόπλουτων αστών και μεσοαστών της «φούσκας» ενός καπιταλισμού που ανήκει πλέον στο παρελθόν.  Έχοντας  πολύ δουλειά μπροστά μας μέχρι να ξεμπερδέψουμε  με το καπιταλισμό σε όλες του  τις μορφές του.  

ΙΩΑΝΝΙΝΑ  12-1-12

 Το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΡΑΣΥ-ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην Ήπειρο










Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ


ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
Οι κυβερνήσεις της Τρόικας, των τραπεζιτών και του κεφαλαίου, εξοντώνουν καθημερινά τους εργαζόμενους και τη λαϊκή οικογένεια, κόβοντας μισθούς και συντάξεις, διαλύοντας την Υγεία και την παιδεία και επιβάλλοντας χαράτσια και φόρους.
Έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τους «σωτήρες» της χώρας, που βυθίζουν τους εργαζόμενους και τη νεολαία στη φτώχεια και την εξαθλίωση. 
Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε «υπεύθυνους διαχειριστές» που το μόνο που ξέρουν είναι να ξεπουλάν τον πλούτο του Ελληνικού λαού. 
Έχουμε βαρεθεί να μας ζητάνε θυσίες για «να μείνουμε στο Ευρώ», που το μόνο που έφερε στη ζωή μας είναι η ακρίβεια, η ανεργία και η οικονομική κατοχή της χώρας από τους τοποτηρητές της Ε.Ε. και του ΔΝΤ.
Σήμερα μας ζητάν να κόψουμε από το φαγητό των παιδιών μας για να γεμίσουμε τις τσέπες των δανειστών της χώρας και των τραπεζών. 
Τη στιγμή που ο κλεμμένος ιδρώτας των εργαζόμενων φυγαδεύεται στην Ελβετία, οι σύγχρονοι Τσολάκογλου εκβιάζουν τους ηλικιωμένους να πληρώσουν ξανά για το σπίτι που απέκτησαν με τους κόπους μιας ζωής, απειλούν τους εργαζόμενους που ακόμη πληρώνουν δόσεις και τόκους στις τράπεζες, οδηγούν στην απόγνωση τους  απολυμένους και τους άνεργους.

Φτάνει πια! 
Το χρέος δεν είναι δικό μας και δεν το πληρώνουμε! 
Δεν τα φάγαμε μαζί με τον Πάγκαλο! 

Με όπλο την αλληλεγγύη και τη συλλογικότητα θα αντισταθούμε στα χαράτσια!
Όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας αρνούνται να υποκύψουν στον εκβιασμό και αρνούνται να πληρώσουν. Αυξάνονται καθημερινά οι δήμοι που προτρέπουν και βοηθούν τους δημότες να αντισταθούν στον εκβιασμό. Μετά τη Νέα Ιωνία, τον Δήμο Σαρωνικού, το Ψυχικό, τον Κορυδαλλό και την Φιλοθέη και ο Δήμος Ιλίου, ακολουθεί τον ίδιο δρόμο: Με ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου, καλεί όσους δεν θέλουν (ή δεν μπορούν) να πληρώσουν το ειδικό τέλος μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, να προσκομίσουν στη νομική υπηρεσία του δήμου φωτοτυπία του λογαριασμού και το σχετικό αποδεικτικό πληρωμής των λοιπών ποσών προκειμένου να το γνωστοποιήσει με ομαδικό εξώδικο στη ΔΕΗ, παρέχοντας ταυτοχρόνως οποιαδήποτε νομική συνδρομή αλλά και επανασύνδεση του ρεύματος. 

Καλούμε το Δήμο Πρέβεζας και όλους του Δήμους της Ηπείρου να πάρουν αντίστοιχες πρωτοβουλίες. 
Καλούμε, τους εργαζόμενους στη ΔΕΗ, τα σωματεία, τους συλλογικούς φορείς και όλο το λαό να δώσουν σε όσους μας ζητάν να σκύψουμε το κεφάλι ένα μάθημα αλληλεγγύης, αγώνα και αξιοπρέπειας: Κανένα σπίτι να μη μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα !
Στους δρόμους, στις πλατείες, στους χώρους δουλειάς, στα χωράφια, τα πανεπιστήμια και τα σχολεία, να αγωνιστούμε για το δίκιο του εργαζόμενου λαού και της νεολαίας. Να τσακίσουμε τους επίδοξους διαχειριστές της εξαθλίωσής μας, με όπλο τις απεργίες, τις καταλήψεις, τις διαδηλώσεις και τη συλλογική αντίσταση και ανυπακοή !  Δύναμή μας η αξιοπρέπεια και η αλληλεγγύη!

Δεν αναγνωρίζουμε και δεν πληρώνουμε κανένα χρέος! 
Στάση πληρωμών – Διαγραφή του χρέους τώρα!   
Ρήξη-έξοδο από την Ε.Ε και διάλυση της - Όχι στις πολιτικές της λιτότητας και της ανεργίας! 
Οι τράπεζες και οι κοινωφελείς υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ύδρευση) στα χέρια των εργαζόμενων! 
Όχι στα χαράτσια και την ακρίβεια - Αυξήσεις τώρα σε μισθούς και συντάξεις! Κάτω οι κυβερνήσεις τις φτώχειας, της καταστολής και της υποταγής! 
Έξω η τρόικα και τα τσιράκια της! Να γίνει ο λαός κυρίαρχος στον τόπο του!

H δημοτική κίνηση
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ πολιτών Πρέβεζας
τοπική επιτροπή της περιφερειακής κίνησης
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην Ήπειρο

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ


Βρισκόμαστε σε μια περίοδο που αν συνεχιστεί η πολιτική της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ και η εφαρμογή της ΚΑΠ δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε οποιαδήποτε κουβέντα για τους παραγωγούς, καθώς ούτε αγρότες, ούτε κτηνοτρόφοι θα υπάρχουν σε λίγα χρόνια.
Η συζήτηση για το «καλάθι» αγροτικών προϊόντων της Ηπείρου (σύνολο επώνυμων, ποιοτικών, πιστοποιημένων, τυποποιημένων, κατοχυρωμένων προϊόντων) δεν ξεκινά από το μηδέν, δεν προκύπτει από παρθενογένεση!
        101 χρόνια από την εξέγερση του Κιλελέρ (6/3/1910) βρισκόμαστε αντιμέτωποι με άλλης ποιότητας, σύγχρονο και εκρηκτικό αγροτικό ζήτημα. Τριάντα (30) χρόνια παραμονής στην Ε.Ε. και εφαρμογής της αντιαγροτικής πολιτικής της (ΚΑΠ) από τις εναλλασσόμενες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, είχαν και έχουν ολέθριες συνέπειες στους φτωχομεσαίους αγρότες της χώρας και της περιοχής μας :
·         Τεράστια μείωση παραγωγής σε βασικά, δυναμικά, προνομιακά, δασικά, κτηνοτροφικά και αγροτικά προϊόντα (καπνό, ντομάτα, καλαμπόκι, σιτηρά, πατάτα, καλαμπόκι, κτηνοτροφία κ.ά.). Ο αριθμός των παραγωγών από το 1996 μέχρι σήμερα από 13000 έχει μειωθεί στις 6000 και το αιγοπρόβειο γάλα έχει 25% μείωση από πέρσι έως φέτος.
·         Μετατροπή της χώρας από εξαγωγέα αγροτικών προϊόντων (πριν την ένταξη στην ΕΟΚ το 1981) σε εισαγωγέα, με το αγροτικό εμπορικό έλλειμμα να φτάνει τα 3 δισ. € το χρόνο (συνολικά έχει ξεπεράσει τα 50 δισ. €).
·         Μαζικό ξεκλήρισμα της φτωχής αγροτιάς, που επιδεινώνει την ανεργία στις πόλεις, με το ποσοστό του αγροτικού πληθυσμού να έχει μειωθεί από 25% στο 10% (4% στο λεκανοπέδιο των Ιωαννίνων).
·         Συγκέντρωση του 50% της αγροτικής γης και της αγροτικής παραγωγής, στα χέρια μιας μειοψηφίας, στο 6% των αγροτών, δηλαδή στους μεγαλοαγρότες - καπιταλιστές. Είναι μια αντιδραστική κοινωνικοταξική αλλαγή!
·         Πλήρη κατάργηση του αγροτικού «κράτους πρόνοιας» (στον καθορισμό τιμών, στην επιδότηση του κόστους παραγωγής, στις παρεμβάσεις μέσω συνεταιρισμών) και πλήρη παράδοση των φτωχομεσαίων αγροτών και του ιδρώτα τους στις ληστρικές «δυνάμεις της αγοράς». Με συνέπεια μια τριπλή ληστεία : α) εκρηκτική διόγκωση του κόστους παραγωγής, β) εξευτελιστικές τιμές στον καταχρεωμένο στην ΑΤΕ αγρότη και γ) πανάκριβες τιμές και νοθευμένα προϊόντα στον εργαζόμενο καταναλωτή της πόλης. Δύο παραδείγματα : Λάδι στον παραγωγό 2 - 2,5 €/κιλό (πολύ λιγότερα από την περίοδο 1990 - 95, που είχε 1.200 - 1.500 δρχ./κιλό) και στον εργαζόμενο καταναλωτή 6 €/λίτρο (τα 910 γραμμάρια), συνήθως νοθευμένο! Μπορείτε να καταργήσετε την πρόσθετη κλοπή του 9%, δηλαδή οι βιομήχανοι και τα σούπερ μάρκετ να πουλάνε (όπως αγοράζουν) κιλό αντί λίτρο; Ιδού η Ρόδος! Το αρνί φεύγει από τον παραγωγό με 2,30€ το κιλό και φτάνει στο κρεοπωλείο 12€. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τιμή στον παραγωγό είναι ίδια με αυτή του 1996 (800 δρχ.), την ίδια στιγμή που σε αυτή την περίοδο η τιμή του καλαμποκιού έχει αυξηθεί από 6 σε 40 λεπτά το κιλό. Μην ξεχνάμε, ότι τα αγροτικά προϊόντα είναι κυρίως πρώτη ύλη της βιομηχανίας και δευτερευόντως νωπά, στα μανάβικα και στη λαϊκή αγορά!
        Είναι φανερό ότι όλα αυτά θα χειροτερέψουν :
α) Με το Μνημόνιο και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, δηλαδή την ιδιωτικοποίηση της ΑΤΕ (στην οποία το 65% των αγροτών έχει υποθηκεύσει τα υπάρχοντά του και θα τα χάσει) και με το ξεπούλημα των θυγατρικών της ΑΤΕ αγροτικών βιομηχανιών, ΣΕΚΑΠ (τσιγάρα), ΕΛΒΙΖ (ζωοτροφές), 3 βιομηχανίες ζάχαρης και Δωδώνη – ΖΩΔΩ (το καμάρι της Ηπείρου), 
β) με το «Μητρώο» επιτάχυνσης του ξεκληρίσματος των αγροτο-εργατών,
γ) με την ιδιωτικοποίηση της αγροτικής ασφάλισης (ΕΛΓΑ), 
δ) με τον «Καλλικράτη» και τη μετατροπή των Συνεταιρισμών σε ΑΕ μεγαλοαγροτών με το  νέο νομοσχέδιο και ε) με τη νέα, πιο αντιδραστική αναθεώρηση της ΚΑΠ της ΕΕ το 2013.
        Η μοναδική ελπίδα βρίσκεται στους ενωτικούς, αποφασιστικούς και νικηφόρους αγώνες, στα χέρια των ιδίων των φτωχομεσαίων αγροτών, με Επιτροπές Αγώνα μαζί με τους εργαζόμενους της πόλης και τη νεολαία, για την ανατροπή του Μνημονίου και της αντιαγροτικής - αντεργατικής πολιτικής κυβέρνησης - ΕΕ - κεφαλαίου.  


Ως «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» υποστηρίζουμε τους αγώνες για: Προστασία του εισοδήματος των μικρομεσαίων αγροτών και κτηνοτρόφων με θεσμοθέτηση εγγυημένων κρατικών τιμών. Ουσιαστική μείωση του κόστους παραγωγής με φτηνά καλλιεργητικά μέσα και εφόδια, κατάργηση του ΦΠΑ, χαμηλότοκα δάνεια από την ΑΤΕ (γι΄ αυτό να μην ξεπουληθεί) και βασικά έργα υποδομής. Όχι στην ιδιωτικοποίηση ΔΩΔΩΝΗΣ – ΖΩΔΩ. Όχι στη διάλυση της ΕΑΣ Πρέβεζας. Στήριξη της κτηνοτροφίας της περιοχής. Αύξηση της τιμή στο γάλα τώρα για να σταματήσει το ξεκλήρισμα των κτηνοτρόφων, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, επαναλειτουργία της ΣΒΕΚΗ. Κατάργηση όλων των επιδοτήσεων σε βιομήχανους και μεγαλοαγρότες και κρατική στήριξη στους μικρομεσαίους παραγωγούς, με κοινωνικά κριτήρια, ιδιαίτερα για ομαδική και συνεταιριστική παραγωγή. Πλήρη ασφάλιση αγροτών - κτηνοτρόφων - παραγωγής τους καθώς και φυτικού και ζωικού κεφαλαίου, χωρίς εισφορές σε ΟΓΑ και ΕΛΓΑ. Άμεσο διπλασιασμό των εξευτελιστικών αγροτικών συντάξεων. Χορήγησή τους στα 60 χρόνια στους αγρότες και στα 55 χρόνια στις αγρότισσες. Άμεση απαγόρευση των γενετικά μεταλλαγμένων οργανισμών, σπόρων, αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Αυστηρό έλεγχο της νοθείας που οργιάζει στα τρόφιμα. Όχι στην εκμετάλλευση της οικολογικής ευαισθησίας των καταναλωτών με τα «μαϊμού» βιολογικά προϊόντα. Πλήρη ισοτιμία δικαιωμάτων (συλλογική σύμβαση, μισθός, ασφάλιση ΙΚΑ, περίθαλψη, σύνταξη κ.ά.) στους εργάτες γης, μόνιμους ή εποχιακούς, Έλληνες και μετανάστες, όχι στο ρατσισμό και την ξενοφοβία. Απαλλοτρίωση, χωρίς αποζημίωση, της μεγάλης αγροτικής ιδιοκτησίας, εκκλησιαστικής, μοναστηριακής, ιδιωτικής, διάθεσή της για συνεταιριστική παραγωγή και βόσκηση. Όχι στην ποινικοποίηση των αγροτικών αγώνων (αγροτοδικεία). Όχι στο Μητρώο Αγροτών, στους Συνεταιρισμούς ΑΕ και στις λεγόμενες «Ομάδες Παραγωγών» και «Διεπαγγελματικές Οργανώσεις» μεγαλοαγροτών - μεγαλεμπόρων – βιομηχάνων. Κρατική ενίσχυση στους συνεταιρισμούς των μεσαίων αγροτών για την οργάνωση της αγροτικής παραγωγής στη βάση ενός δημοκρατικού συνεταιριστικού πλαισίου. Η ψήφος όλων των αγροτικών νοικοκυριών που συμμετέχουν στον συνεταιρισμό να είναι μία είτε μεγάλο είναι, είτε μικρό, είτε μεσαίο.
        Όλα αυτά τα ώριμα και δίκαια αιτήματα των φτωχομεσαίων αγροτών της χώρας και της Δυτικής Ελλάδας, για να λυθούν ριζικά και οριστικά, απαιτούν την ανατροπή του Μνημονίου και της πολιτικής κυβέρνησης - ΕΕ - κεφαλαίου. Συνδέονται στενά με τον αγώνα για την αντικαπιταλιστική έξοδο και διάλυση της ΕΕ, την εργατική εξουσία - δημοκρατία, τη σύγχρονη κομμουνιστική κοινωνία. Νέα κοινωνία. με αγροτική παραγωγή και προϊόντα όχι για τις ανάγκες της αγοράς, της χωματερής και του κέρδους, αλλά για τις ανάγκες των εργαζομένων, σε πλήρη αρμονία με τη φύση!

ΙΩΑΝΝΙΝΑ, 29/08/2011                                                        Ζήκος Νικόλαος


Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Η περιφερειακή κίνηση ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ σχετικά με τις εξελίξεις στις ενώσεις αγροτικών συνεταιρισμών(ΕΑΣ)


ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ από ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ της ΗΠΕΙΡΟΥ

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, το ΔΝΤ και η Ε.Ε.  συνεχίζουν ακάθεκτοι την παραπέρα παράδοση της αγροτικής παραγωγής και της κτηνοτροφίας, στις ορέξεις της αγοράς και του κεφαλαίου. 
Σύμμαχος σε αυτή την επιλογή είναι η  συνεταιριστική νομενκλατούρα και οι πλειοψηφίες στις διοικήσεις των ΕΑΣ  οι οποίες εδώ και χρόνια  κόβοντας τις επαφές με τον αγροτικό κόσμο, τη μικρή και μεσαία αγροτιά, εξυπηρέτησαν και εξυπηρετούν τα συμφέροντα μιας κάστας αγροτών και υπαλλήλων σε αυτές, μετατρέποντας τις ΕΑΣ σε πελατειακούς μηχανισμούς. 
Η κυβέρνηση  μετά το μέχρι στιγμής μπλοκάρισμα της ιδιωτικοποίησης  της ΔΩΔΩΝΗ από τις κινητοποιήσεις των κτηνοτρόφων και των εργαζόμενων, έβαλε στο μάτι  τις Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισμών. Με πειθήνιο όργανο την ΑΤΕ, προσπαθούν να διαλύσουν την ΕΑΣ Πρέβεζας(μήπως ετοιμάζονται και για την ΕΑΣ Θεσπρωτίας?), να αφήσουν στο δρόμο τους εργαζόμενούς της και να παραδώσουν  την αγροτική παραγωγή και την περιουσία των μικρομεσαίων αγροτοκτηνοτρόφων και της ΕΑΣ στα ιδιωτικά συμφέροντα.
Παράλληλα προσπαθούν να βάλουν χέρι στη ΔΩΔΩΝΗ πλαγίως, με στόχο τις μετοχές που κατέχει η ΕΑΣ Πρεβέζης, αφού είδαν ότι το μέτωπο των κτηνοτρόφων και των εργαζόμενων δεν τους επιτρέπει να πουλήσουν τη ΔΩΔΩΝΗ.  Η διορισμένη από την κυβέρνηση διοίκηση της ΑΤΕ αρνείται με τοκογλυφικό και προσχηματικό τρόπο να βοηθήσει την ΕΑΣ ζητάει να πάρει κοψοχρονιά τα περιουσιακά της στοιχεία, τη στιγμή που τόσα χρόνια η ίδια και οι μάνατζέρ της, διορισμένοι από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ήταν αυτοί που υπέσκαπταν τα θεμέλια των Ενώσεων, με την συνεργασία ή την ανοχή των διοικήσεών των ΕΑΣ. Έξω από το παζάρι δεν έχει μείνει  η σημερινή αλλά και προηγούμενες διοικήσεις της ΕΑΣ Πρεβέζης οδηγώντας την στα πρόθυρα της χρεωκοπίας.
Την ίδια στιγμή, προτίθενται να μετακινήσουν τους εργαζόμενους της ΖΩ-ΔΩ στη ΔΩΔΩΝΗ δρομολογώντας έτσι το κλείσιμο της, αφήνοντας ανεξέλεγκτα τα καρτέλ ζωοτροφών να ρημάξουν τους παραγωγούς. Οι διοικήσεις των ΕΑΣ της Ηπείρου συμμέτοχοι αυτής της κατάστασης, έβαλαν με τον τρόπο τους πλάτη στη διάλυση της ΖΩ-ΔΩ, εφαρμόζοντας πιστά πολιτικές σε βάρος των μικρομεσαίων κτηνοτρόφων και των εργαζομένων τους στην περιοχή.
Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν πρόκειται να τους περάσει
Το μήνυμα που πήραν από το κίνημα τις προηγούμενες μέρες, ήταν μόνο μια γεύση. Οι κτηνοτρόφοι, οι αγρότες, οι εργαζόμενοι στη ΔΩΔΩΝΗ, τη ΖΩ-ΔΩ και τις ΕΑΣ, μαζί με το λαό, τους εργαζόμενους και τη νεολαία, δεν πρόκειται να επιτρέψουν το ξεπούλημα της «προίκας» που επί δεκαετίες οικοδόμησαν οι αγροτοκτηνοτρόφοι της Ηπείρου. 
Δεν θα αφήσουν να ξεπουληθεί η παραγωγική τους βάση. 
Όλοι μαζί θα παλέψουμε για κατάργηση όλου του «νομοθετικού πλαισίου περί συνεταιρισμών» που τους υποτάσσει στις ανάγκες του κέρδους και την παραγωγική ανασυγκρότηση του αγροτοσυνεταιριστικού τομέα με βάση τις ανάγκες της εργαζόμενης πλειοψηφίας, που θα δίνει τιμές στον παραγωγό, ποιοτικά και φτηνά προϊόντα στο λαό της Ηπείρου.  
Να εξοφληθούν άμεσα τα δεδουλευμένα των εργαζόμενων των ΕΑΣ σε όλη την Ήπειρο. 
Να πληρωθούν οι παραγωγοί και να δοθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση για την προμήθεια και διάθεση των αγροτικών προϊόντων. 
Έξω οι αγροτοπατέρες και οι γραφειοκράτες από τις ΕΑΣ. Οι ΕΑΣ στα χέρια των παραγωγών με πραγματική δημοκρατία και εργατικό έλεγχο. 
Η ΑΤΕ έχει βγάλει και βγάζει πολλά από τους παραγωγούς, να σταματήσει τώρα τον εκβιασμό.  
Η ΖΩ-ΔΩ δεν κλείνει-Η ΔΩΔΩΝΗ δεν πουλιέται-η ΕΑΣ Πρεβέζης δεν κλείνει-η ΑΤΕ να παραμείνει κρατική.
Με μέτωπο ενάντια σε κυβέρνηση-Ε.Ε-ΔΝΤ και τους ντόπιους τοποτηρητές τους, με μαζικούς ενωτικούς ανυποχώρητους αγώνες μπορούμε και πρέπει να ανατρέψουμε την πολιτική τους.

 Η περιφερειακή κίνηση   ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ δήμου Πρέβεζας και Ηπείρου:ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ


 H ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ εκφράζει την ριζική και κατηγορητική αντίθεσή της προς τις εξαγγελλόμενες και επιχειρούμενες καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σαθρά επιχειρήματα που επιστρατεύονται από κυβερνητικής πλευράς περί ανορθολογισμού δεν μπορούν να αποκρύψουν τη σκληρότητα, τον αντιεκπαιδευτικό και αντικοινωνικό χαρακτήρα των μέτρων αυτών που έρχονται να υλοποιήσουν την πολιτική του Μνημονίου, του Καλλικράτη και να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του κεφαλαίου. Δεν θα επιτρέψουμε τη συρρίκνωση του σχολικού δικτύου, διότι αυτή θα έχει ως άμεσες συνέπειες το μαρασμό της υπαίθρου και την αύξηση της μαθητικής διαρροής. Η μόρφωση του ελληνικού λαού είναι δημόσιο αγαθό και δεν θα επιτρέψουμε να υπαχθεί στη λογική της «ανταποδοτικότητας» του «κόστους-οφέλους» και της καπιταλιστικής κερδοφορίας.
Συμπαραστεκόμαστε στους αγώνες των εκπαιδευτικών και των μαθητών ενάντια στις συγχωνεύσεις και στο κλείσιμο σχολείων και καλούμε τους συλλόγους γονέων να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους.

Η αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης- περιφέρειας και δήμων μπορεί και πρέπει να ανατραπεί.


Το γραφείο τύπου

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Όχι στον αγωγό και στο εργοστάσιο συμπίεσης φυσικού αερίου στα παράλια Θεσπρωτίας(Πέρδικα,Σύβοτα)-Πάργας-Πρέβεζας


ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια σχεδιάζεται η διέλευση ενός αγωγού φυσικού αερίου στην περιοχή μεταξύ Σύβοτα και Πάργας. Το 2006 κυρώθηκε η σύμβαση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας με την οποία τα συμβαλλόμενα μέρη ανέλαβαν την υποχρέωση να κατασκευάσουν υποθαλάσσιο αγωγό για την διασύνδεση των συστημάτων φυσικού αερίου των δυο χωρών και την σύνδεση με την Τουρκία (αγωγός ITGI, νόμος 3441/2006). Στο τμήμα του αγωγού που θα καταλήγει στη θάλασσα έχει σχεδιαστεί η κατασκευή και η λειτουργία σταθμού συμπίεσης φυσικού αερίου. Την εκτέλεση του έργου έχει αναλάβει η ΔΕΠΑ (μέσω κοινοπραξίας με την Ιταλική Edison και την Τουρκική Botas)  η οποία προτείνει τη χωροθέτηση του σταθμού σε τοποθεσίες της κοινότητας Πέρδικας και του Δήμου Πάργας μη λαμβάνοντας υπ' όψη τις ενστάσεις των τοπικών φορέων και των κατοίκων της περιοχής.
Οι κάτοικοι της Πέρδικας και της Πάργας εδώ και καιρό έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στην χωροθέτηση των εγκαταστάσεων των αγωγών φυσικού αερίου στην περιοχή τους.
 Αντιπροσωπεία της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ στην ΗΠΕΙΡΟ» από Γιάννενα, Πρέβεζα και Θεσπρωτία με επικεφαλή
s τον περιφερειακό σύμβουλο Ζήκο Νίκο, πραγματοποίησε στη Πάργα στις 29/1  συνάντηση με τις επιτροπές αγώνα των κατοίκων από Πέρδικα και Πάργα. Οι επιτροπές αγώνα παρουσίασαν τις θέσεις τους και μετά από συζήτηση διαπιστώθηκε ταύτιση απόψεων. Η «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην ΗΠΕΙΡΟ» δεσμεύτηκε να στηρίξει τον αγώνα των κατοίκων της περιοχής τόσο μέσα όσο και έξω από το περιφερειακό συμβούλιο.   
Σε μια περιοχή που ζει χάρη στον τουρισμό, που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την υψηλή ποιότητα του φυσικού περιβάλλοντος και τις όμορφες απόμερες παραλίες η κατασκευή εργοστασίου θα είναι καταστροφική για το φυσικό περιβάλλον αφού η θερμοκρασία της περιοχής θα ανέβει, οι όξινες βροχές θα καταστρέψουν τη γεωργική παραγωγή και ένα τυχαίο συμβάν μπορεί να αποβεί μοιραίο για την περιοχή, τους κατοίκους και τους επισκέπτες.
Τασσόμαστε άμεσα στο πλευρό των κατοίκων της περιοχής και καλούμε όλες τις συλλογικότητες και φορείς της περιφέρειας Ηπείρου να κάνουν το ίδιο, αρχικά με ψηφίσματα και έπειτα με τη φυσική τους παρουσία στις εκδηλώσεις αντίστασης στη περιοχή. Καλούμε τα συνδικάτα και τους συλλόγους της Ηπείρου να στηρίξουν τις τοπικές επιτροπές αγώνα. Καλούμε το περιφερειακό συμβούλιο να σταματήσει την καταστροφή.
 Οι καπιταλιστές της κοινοπραξίας λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο!
Θα μας βρουν μπροστά τους!
31/01/11
Το γραφείο τύπου