Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Πάρε με στο τηλέφωνο, λιγάκι να τα πούμε….*



….και δώς μου ένα ραντεβού
για να συναντηθούμε   
(Δίς)
Πάρε με στο τηλέφωνο
κι απ' το γλυκό σου στόμα
        Ρεφραίν
θέλω ν' ακούσω να μου πεις
πως μ' αγαπάς ακόμα
(Δίς)
Να μην ξεχάσεις μάτια μου
να μου τηλεφωνήσεις
γιατί να ξέρεις μια καρδιά
στη μέση θα την σκίσεις       
(Δίς)
 Ρεφραίν -
Έστω κι απ' το τηλέφωνο
στείλε μου τα φιλιά σου
και με τη φαντασία μου
θα βρίσκομαι κοντά σου



Από την ιστοσελίδα του προέδρου της ΟΕΝΓΕ Στάθη Τσούκαλου

Αθήνα, 26/11/09

Μου τηλεφώνησε χθες η υπουργός Υγείας κ. Ξενογιαννακοπούλου και μου ανακοίνωσε:

   1. Υπέγραψε ο υπουργός Οικονομικών κ. Παπακων/νου πρόσθετο κονδύλι για τις εφημερίες, ύψους 65 εκ. €, προκειμένου να πληρωθούν οι τελευταίοι δύο μήνες του έτους.
   2. Τελικά, εκ των 1700 συμφωνημένων και κατανεμημένων θέσεων ειδικευμένων επιμελητών Β΄, οι 975 ανταποκρίνονται σε κενές οργανικές θέσεις (συμπεριλαμβανομένων και των Κ.Υ.) κι αυτές προκηρύχθηκαν. Ως εκ τούτου με τη νομοθετική ρύθμιση για τη σύσταση 1000 νέων θέσεων ειδικευμένων νοσοκομειακών γιατρών, καλύπτεται η αρχική πρόβλεψη για 1700.
      Θα υπάρχει η δυνατότητα 95 επιπλέον προσλήψεων, εφόσον όμως εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση αυτών.
   3.α) Έχει αρχίσει να υπογράφει τις αναβαθμίσεις όσων τα πρακτικά έχουν φτάσει νομότυπα στο υπουργείο Υγείας.
     β) Υποσχέθηκε, κατόπιν νέου αιτήματός μου, ότι θα αποστείλει σήμερα εγκύκλιο προς τις διοικήσεις των νοσοκομείων, ώστε να προχωρήσουν στην ολοκλήρωση της διαδικασίας της εξέλιξης του Β εξαμήνου, όπου αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί.

...οι 975 κενές οργανικές θέσεις  προκηρύχθηκαν; Για κάνε μια επαλήθευση βρε Στάθη!

Όταν τις δείτε και τις 1700 θέσεις μέσα στο 2010 πάρτε και μας στο τηλέφωνο ...λιγάκι να τα πούμε!


* Στιχουργός Μανώλης Χιώτης