Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Σκέτο...θέατρο!



Ότι ο λεγάμενος είναι για σκέτο... θέατρο το ξέραμε ..
Από κει έβγαζε το ψωμάκι  του o  άνθρωπος.
Ότι είναι ένας από αυτούς που έχουν καταστρέψει τον Ελληνικό λαό  ψηφίζοντας όλα τα βάρβαρα μέτρα της κυβέρνησής  του  μεχρι τώρα και αυτό το γνωρίζουμε.

Θα το θυμάται για πάντα  και αυτό  ο Ελληνικός λαός

Ότι είναι ένας   κωλοτούμπας το μάθε το πανελλήνιο σήμερα

«Τί πάει να πει νέα μέτρα», να το μεταφράσουμε. Να κόψω από τον πατέρα μου άλλο ένα κατοστάρικο από τη σύνταξη; Δεν θα το κάνω. Θα πάω σπίτι μου» δήλωσε με νόημα σε συνέντευξη του στο «Ράδιο 9″ ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Αυτά έλεγε  τον Ιούλη του  2011 ΚΛΙΚ ΕΔΩ


Διέρρεε μάλιστα μέχρι χθες ότι δεν θα ψηφίσει τη διάταξη για το τέλος ακινήτων.

Σήμερα έκανε μια δήλωση:
«ψηφίζω από καθαρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πατρίδα μου. Δίνω μία ακόμη ευκαιρία στην κυβέρνηση να υλοποιήσει επιτέλους τις υποχρεώσεις που ανέλαβε αξιοποιώντας τις μέχρι τώρα ψήφους εμπιστοσύνης που της έχω προσφέρει. Ελπίζω από δω και πέρα, αυτή η κυβέρνηση να λειτουργήσει με το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στο λαό, σε μένα και την ψήφο μου».

Κατά τα άλλα πριν λίγο καιρό έδινε συνεντεύξεις και ζητούσε από τον πολιτικό κόσμο να ανακτήσει την.. αξιοπιστία του!!!

Ενώ διερρήγνυε τα ιμάτια του για την καταρρακωμένη συνείδηση του ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Εμ δεν έχεις… πάτο βουλευτάκο  ούτε εσύ ούτε το βαρέλι σου