Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ο λογιστής της ασθένειας.


...Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Δεν υπάρχει στη χώρα αυτή Υπουργός Υγείας. Υπάρχει λογιστής ασθένειας, κ. Παπαπαναγιώτου. Είμαι λογιστής της ασθένειας. Αυτό είμαι. Κάθε Υπουργός που περνάει αυτό το Υπουργείο, είναι λογιστής της ασθένειας.
 ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Παρόλα αυτά κ. Λοβέρδο δεν πρέπει να απεμπολήσετε και την ιδιότητα του Υπουργού Υγείας, αυτό είναι το μείζον.
 Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Αυτό πρέπει να το κερδίσω. Και ο στόχος που έχω βάλει, σε λίγη ώρα θα το πω στη λεγόμενη τρόικα αυτό, είναι ότι από 1ης Απριλίου και για τους επόμενους πέντε μήνες να δουλέψω έτσι, να μπορώ περίπου να μετατραπώ σε Υπουργό Υγείας. Εγώ κάνω τα λογιστικά των νοσοκομείων αυτή τη στιγμή. Αυτό κάνω.



"Φτυχιούχος" λογιστικής λοιπόν!

Αχ θεέ μου, τι άλλο θ' ακούσουμε σ΄αυτή τη χώρα!