Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Για τις οφειλές του ΟΠΑΔ στους συμβεβλημένους ιατρούς


Από τον ορθοπεδικό ιατρό κ. Χαράλαμπο Γκούβα λάβαμε την παρακάτω κοινοποίηση επιστολής προς τον πρόεδρο του ΟΠΑΔ:

Οφειλές ΟΠΑΔ προς Ιατρούς..."Πακιστανούς"
Πρέβεζα 09-08-2011
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Σε 3000 άτομα
ΠΡΟΣ: Τον Πρόεδρο του ΟΠΑΔ κ. Κυριάκο Σουλιώτη

Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,

Όπως είναι γνωστό, προΐστασθε σε έναν ασφαλιστικό Οργανισμό (ΟΠΑΔ), διορισμένος από τον Πρωθυπουργό και ουχί εκλεγμένος από τους ασφαλισμένους. Το Ασφαλιστικό σας Ταμείο (ΟΠΑΔ) λόγω προβλήματος ταμειακής ρευστότητας αδυνατεί να πληρώσει τους συμβασιούχους Ιατρούς με τον ΟΠΑΔ, και καθυστερεί την πληρωμή τους. Παλιά η καθυστέρηση αυτή ήταν 2-3 μήνες και σταδιακά Η ΨΑΛΙΔΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΥΣ 15 ΜΗΝΕΣ, όπως είχα προβλέψει και δήλωσα σε Γενική Συνέλευση του Ιατρικού Συλλόγου Πρέβεζας προ 5ετίας. Οι αισιόδοξοι συνάδελφοί μου τότε μου έλεγαν "ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ".  Ετσι ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, σε εμένα προσωπικά το ΟΠΑΔ οφείλει 15 Χ 2.500 = 37.500 περίπου Euro, δηλαδή ποσόν ίσο με μιά οικία δύο δωματίων! Σε ιατρικά εργαστήρια χρωστάει 500.000 Euro, κλπ. Στο μεταξύ μετά από 4 μήνες ΔΕΝ θα υπάρχει ΟΠΑΔ και θα ενσωματωθεί στό νέο ΥΠΕΡ-ΤΑΜΕΙΟ "ΕΟΠΥΥ". Θέλω να σας ρωτήσω τα εξής κύριε Πρόεδρε:
(1) Μου εγγυάσθε ότι τα χρήματα αυτά θα καταβληθούν και πότε?
(2) Νομικά δικαιούμαι επιτόκιο 6% όπως ισχύει στις αποζημιώσεις στη δικαιοσύνη?
(3) Έχετε ενημερώσει την Τρόϊκα για αυτό το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ σας προς Έλληνες πολίτες?
(4) Μου εγγυάσθε ότι μετά την 1η Ιανουαρίου που δεν θα υφίστασθε ως Νομικό Πρόσωπο, τα χρέη σας θα μεταβιβασθούν?

Παρακαλώ Κύριε Πρόεδρε, απαντήστε μου γραπτώς ώστε να πεισθούν οι συνάδελφοί μου για την φερεγγυότητά σας.

Μετά τιμής
Δρ. Χαράλαμπος Γκούβας, Ορθοπεδικός Χειρουργός Τραυματολόγος, 
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών
Ιατρείο: Οδός Σπηλιάδου 10, Πρέβεζα 48100.