Κάπου είχαμε διαβάσει (στην «Καθημερινή», που πανηγύριζε , αν δεν κάνουμε λάθος ), ότι τις ημέρες αμέσως μετά την ανακοίνωση του «ανοίγματος» της χορήγησης των αδειών ταξί , κατατέθηκαν 8500 αιτήσεις για νέα άδειες ταξί στη χώρα !
Μάλιστα ο αρθρογράφος της εφημερίδας του εφοπλιστή Αλαφούζου , θριαμβολογούσε, διότι όπως έγραφε βρέθηκαν 8500 άνθρωποι που βλέπουν την απελευθέρωση του επαγγέλματος του αυτοκινητιστή ως ευκαιρία νέας καριέρας, ως μια επαγγελματική διέξοδο και βεβαίως ότι θα επέλθει ο υγιής ανταγωνισμός στον κλάδο.
Είναι έτσι τα πράγματα;
Γιατί τότε οι ταξιτζήδες (ας όψεται ή κυβέρνηση που μας έκανε να τους συμπαθήσουμε λιγάκι…) κατήγγελλαν, τη περίοδο της απεργίας τους, ότι η κυβέρνηση προωθεί με το νομοσχέδιο και κατοπινό νόμο συγκεκριμένα μεγάλα συμφέροντα;
Η απάντηση δίδεται από μια ... μικρή αλλά πολύ σημαντική λεπτομέρεια ( την οποία αναγκάστηκε να παραδεχτεί εκ των υστέρων και η «Καθημερινή»):
Από τις 8500 αιτήσεις για νέες άδειες ταξί, οι 4000 έχουν κατατεθεί από δύο άτομα!!!
Ναι, καλά διαβάζετε!!!
Δυο πρόσωπα , εκπροσωπώντας μονοπωλιακούς ομίλους κατέθεσαν αίτηση για απόκτηση 2000 άδειών ταξί ο καθένας!!!
Μετά από όλα αυτά, τα φούμαρα του «υγιούς ανταγωνισμού» και της «απελευθέρωσης» (sic) των αδειών …πάνε περίπατο.
Ποια απελευθέρωση;
Απλά πράγματα. Σε κάποιο χρονικό διάστημα, δυο- τρία μονοπώλια θα ελέγχουν τα ταξί στη χώρα , σε σύντομο χρόνο θα φτιάξουν και καρτέλ... και θα πνίξουν κάθε αυτόνομο ταξιτζή.
Κατα τα άλλα : «Όταν λέμε απελευθέρωση, εννοούμε απελευθέρωση» διαμηνύει στους αυτοκινητιστές ο Ραγκούσης (κλικ εδώ) και...γελάει , μαζί με το πανελλήνιο, και το παρδαλό κατσίκι μαζί του.