Το Πρόγραμμα για τη Διεθνή Μαθητική αξιολόγηση ( PISA) είναι ένα παγκόσμιο δίωρο διαγώνισμα μαθητών ηλικίας 15 ετών που λαμβάνει χώρα κάθε τρία χρόνια (ξεκίνησε το 2000) με το οποίο αξιολογούνται οι μαθητές σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο κάθε φορά αλλά όχι μόνο. Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος δεν είναι μόνο η κατάταξη των διαφόρων χωρών με βάση τις επιτυχίες των μαθητών τους, αλλά είναι επίσης ένα πρόγραμμα που είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να απεικονίζει με αρκετή ακρίβεια πόσο τα ξεχωριστά εκπαιδευτικά συστήματα των διαφόρων χωρών εξοπλίζουν τους νέους ανθρώπους για τον αυριανό κόσμο. Και κυρίως καταδεικνύει τα δυνατά και αδύνατα σημεία της εκπαίδευσης κάθε χώρας. Το πρόγραμμα αυτό βρίσκεται υπό την αιγίδα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Αλληλοβοήθειας (ΟΟΣΑ).
Το τεστ λοιπόν αυτό για το 2006 εξέτασε τους μαθητές για το επίπεδο των επιστημονικών γνώσεών τους (στις φυσικές επιστήμες) και την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, για να αναγνωρίζουν να διαχειρίζονται και να επιλύουν προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Στην εξέταση αυτή έλαβαν μέρος πάνω από 400 χιλιάδες μαθητές από 57 χώρες. Οι 57 αυτές χώρες κατέχουν σήμερα το 90% του παγκόσμιου Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ).
Η σειρά κατάταξης λοιπόν των χωρών φαίνεται στον πίνακα.
Ο διαφορετικός χρωματισμός στον πίνακα των χωρών δείχνει αν μια χώρα αξιολογείται σημαντικά πάνω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (κίτρινο χρώμα) ,αν αξιολογείται σημαντικά κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (πράσινο χρώμα) ή αν αξιολογείται περίπου κοντά στο μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ( λευκό χρώμα).
Πρώτη για μια ακόμη φορά αναδείχθηκε η Φιλανδία.
Δυστυχώς η Ελλάδα (Greece) βρίσκεται στην ομάδα εκείνων των χωρών που το εκπαιδευτικό τους σύστημα δεν φαίνεται να βοηθά και τόσο τους νέους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις προκλήσεις της ζωής.
Εμείς σταματάμε εδώ και νομίζουμε ότι το λόγο έχουν οι περισσότερο ειδικοί .
Οι Εκπαιδευτικοί.
Για περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ .
Το τεστ λοιπόν αυτό για το 2006 εξέτασε τους μαθητές για το επίπεδο των επιστημονικών γνώσεών τους (στις φυσικές επιστήμες) και την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, για να αναγνωρίζουν να διαχειρίζονται και να επιλύουν προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Στην εξέταση αυτή έλαβαν μέρος πάνω από 400 χιλιάδες μαθητές από 57 χώρες. Οι 57 αυτές χώρες κατέχουν σήμερα το 90% του παγκόσμιου Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ).
Η σειρά κατάταξης λοιπόν των χωρών φαίνεται στον πίνακα.
Ο διαφορετικός χρωματισμός στον πίνακα των χωρών δείχνει αν μια χώρα αξιολογείται σημαντικά πάνω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (κίτρινο χρώμα) ,αν αξιολογείται σημαντικά κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (πράσινο χρώμα) ή αν αξιολογείται περίπου κοντά στο μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ( λευκό χρώμα).
Πρώτη για μια ακόμη φορά αναδείχθηκε η Φιλανδία.
Δυστυχώς η Ελλάδα (Greece) βρίσκεται στην ομάδα εκείνων των χωρών που το εκπαιδευτικό τους σύστημα δεν φαίνεται να βοηθά και τόσο τους νέους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις προκλήσεις της ζωής.
Εμείς σταματάμε εδώ και νομίζουμε ότι το λόγο έχουν οι περισσότερο ειδικοί .
Οι Εκπαιδευτικοί.
Για περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ .